OPEN32 is er voor jou!

- Shop jouw favoriete items 24/7 online.
- Bel met een OPEN32 winkel voor bestellen en ophalen.
- Onze winkels zijn OPEN voor: bestellen, afhalen, ruil- en retourservices. 

Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen. Graag tot snel! 

Team OPEN32

 

Veelgestelde vragen

1. Zijn jullie winkels open? Wij zijn OPEN 24/7!

Wij staan voor jou klaar, online én in onze winkels. 
- Shop jouw favoriete items online.
- Bel met jouw OPEN32 winkel voor bestellen en ophalen.
- Onze winkels zijn open voor bestellen, ophalen, ruil- en retourservice. 
Meer info? Bel met jouw OPEN32 winkel in de buurt.

2. Welke service bieden jullie in de winkels? 

Onze winkels zijn open voor bestellen en ophalen. Bel met jouw winkel voor stijladvies of het reserveren van items. Wij ontvangen jou graag in onze winkels voor het ophalen van artikelen, ruilen en retourneren.

3. Kan ik mijn winkelaankoop ruilen of retourneren in de winkel?

Bestellen, afhalen en retourneren blijft mogelijk in al onze winkels. Wil je zeker weten of jouw favoriete item op voorraad is? Bel met de winkel en reserveer.

4. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Ik heb besteld, maar nog niks ontvangen.

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk voor je in te pakken, klaar te leggen of te verzenden. Momenteel is het erg druk. De levertijd kan iets langer zijn dan je van ons gewend bent. Wij hopen op je begrip!

5. Hebben jullie mijn retour ontvangen? Ik heb deze geretourneerd via PostNL.

Wij hopen dat jouw retour snel wordt afgegeven bij ons logistieke centrum. Bij het inleveren van jouw retour, ontvang je een track & trace code. Zie je op de website van PostNL dat jouw pakket netjes bij ons afgeleverd is, dan wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Normaal binnen 5 werkdagen, maar dit kan in deze drukke tijden wat langer duren dan je gewend bent.

6. Kan ik een cadeau kopen en verzilveren?

In onze winkels kan je terecht voor het bestellen en ophalen van cadeaukaarten. Wil je jouw ontvangen cadeaubon inleveren? Bekijk dan online alvast wat je wilt shoppen, bel naar de winkel en wij leggen het alvast voor je klaar. Je kan bij al onze winkels bestellen en ophalen! 

7. Ik ben in het bezit van een €50 euro giftcard. Kan ik deze nog inleveren?

De jassen gift card is alleen inwisselbaar in onze winkels. Heb je nog een €50 gift card? Wij adviseren je om te bellen met jouw favoriete OPEN32 winkel om te bestellen met de ontvangen cadeaubon. Jouw bestelling wordt door onze collega's klaargelegd en kan je ophalen in onze winkel. Online is de €50 cadeaubon niet inwisselbaar. Bekijk hier de voorwaarden.

8. Ik ben in het bezit van een €32 euro cadeaubon. Kan ik deze nog inleveren?

De €32 euro cadeaubon is 24/7 online in te leveren. Ook kan je deze inleveren bij jouw bestelling in onze winkel. Bel en reserveer bij jouw OPEN32 winkel! Bekijk hier de voorwaarden. De bon is in onze winkels nog in te leveren t/m 26 december 2021. Je kan hiervoor nog steeds bij onze winkels terecht!

9. MyCard puntensaldo. Kan ik deze nog inleveren?

Jouw gespaarde MyCard punten zijn inwisselbaar bij bestellingen in onze winkels. Reserveer jouw favoriete items telefonisch en wij leggen deze alvast voor je klaar. Op jouw bestelling in de winkel is het mogelijk om jouw gespaarde MyCard punten nog te verzilveren.

10. Welke hygiëne maatregelen nemen jullie?

Wij doen er alles aan om shoppen zo veilig mogelijk te laten verlopen. In onze winkels, op kantoor en in het logistiek centrum hanteren wij de richtlijnen vanuit het RIVM.

Staat je vraag er niet tussen? Bekijk dan eens de volgende veelgestelde vragen.