OPEN32 is er voor jou, ook nu!

Het coronavirus houdt iedereen in ons land bezig. Ook bij OPEN32 vinden we de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en jou als klant het allerbelangrijkste. Vanaf woensdag 3 maart zijn wij OPEN op afspraak. Zien wij je snel? 

Team OPEN32



Veelgestelde vragen

1. Zijn jullie winkels open?

Vanaf 3 maart zijn wij OPEN op afspraak. Maak hier een afspraak.

2. Welke service bieden jullie mij bij shoppen op afspraak? 

Speciaal voor jou staat je eigen personal shopper klaar. Zo kan je in onze winkels terecht voor stijladvies en shoppen op afspraak. Wij ontvangen jouw graag voor een goed gesprek, een kop koffie, maar ook voor het ruilen en retourneren van gekochte items. Vanaf nu bieden wij jou graag weer de service zoals je van ons gewend bent in onze winkels.

3. Wanneer kan ik mijn winkelaankoop weer ruilen of retourneren in de winkel?

Maak een afspraak voor het ruilen of retourneren van jouw aankoop in één van onze winkels.

4. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Ik heb besteld, maar nog niks ontvangen.

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk voor je in te pakken, klaar te leggen of te verzenden. Momenteel is het erg druk. De levertijd kan iets langer zijn dan je van ons gewend bent. Wij hopen op je begrip!

5. Hebben jullie mijn retour ontvangen? Ik heb deze geretourneerd via PostNL.

Wij hopen dat jouw retour snel wordt afgegeven bij ons logistieke centrum. Bij het inleveren van jouw retour, ontvang je een track & trace code. Zie je op de website van PostNL dat jouw pakket netjes bij ons afgeleverd is, dan wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Normaal binnen 5 werkdagen, maar dit kan in deze drukke tijden wat langer duren dan je gewend bent.

6. Kan ik een cadeau kopen en verzilveren?

In onze winkels is het mogelijk om een cadeaukaart te kopen of een ontvangen cadeaukaart te verzilveren. Maak hier een afspraak.

7. Ik ben in het bezit van een €50 euro giftcard. Kan ik deze nog inleveren?

De jassen gift card is helaas momenteel niet meer inwisselbaar in onze winkels en webshop. Heb je nog een €50 gift card en heb je deze door sluiting van onze winkels niet kunnen verzilveren? Dan adviseren wij je deze te bewaren en in december 2021 alsnog in te leveren in jouw dichtstbijzijnde Open32 winkel.

8. Welke hygiëne maatregelen nemen jullie?

Wij doen er alles aan om shoppen zo veilig mogelijk te laten verlopen. In onze winkels, op kantoor en in het logistiek centrum hanteren wij de richtlijnen vanuit het RIVM.

Staat je vraag er niet tussen? Bekijk dan eens de volgende veelgestelde vragen.