OPEN32 is er voor jou, ook nu!

Het coronavirus houdt iedereen in ons land bezig. Ook bij OPEN32 zijn we alert en vinden we de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en jou als klant het allerbelangrijkste. Weliswaar zijn onze fysieke winkels tijdelijk gesloten, maar onze webshop is 24/7 OPEN. We hopen je zo snel mogelijk weer warm te verwelkomen in onze winkels!

Ontdek hier onze extra services, zodat we je ook online zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn en jou de service kunnen blijven bieden die je van ons gewend bent. Bekijk hieronder de veelgestelde vragen rondom Covid-19. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Wij zijn ontzettend trots op jou als klant én op al onze medewerkers. Pas goed op jezelf, wij zijn er voor jou als je ons nodig hebt.

Team OPEN32

Veelgestelde vragen


1. Ik heb een artikel achtergelaten in de winkel om te laten maken door de coupeur, maar de winkels zijn nog steeds gesloten. Hoe kom ik dan alsnog aan dat artikel?

Na de reparatie van het artikel dat je achtergelaten hebt in de winkel, zullen wij contact met je opnemen. We zullen er samen met jou voor zorgen dat je dit artikel vooralsnog zo snel mogelijk gaat ontvangen.

2. Mijn gespaarde MyPoints moesten voor 31 december 2020 ingeleverd worden. Kan ik deze, nu de winkels gesloten zijn, ook online inleveren?

Helaas is het niet mogelijk deze punten online in te leveren. Wij hebben ervoor gekozen de termijn waarop je deze punten kunt inleveren in de winkels te verlengen. Wanneer de winkels weer opengaan, kun je deze punten inleveren op je aankopen in de winkel.


3. Kan ik online een cadeaukaart kopen en deze online ook verzilveren?

De MyGiftCard/Cadeaubon is helaas alleen verkrijgbaar en te verzilveren in de fysieke OPEN32 winkels. Op het moment dat de winkels weer opengaan, is er weer de mogelijkheid om deze te verzilveren in jouw favoriete OPEN32-winkel.

4. Verandert er wat aan de bezorgservice en hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

De medewerkers van PostNL houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Bekijk hier alle maatregelen die PostNL hanteert. Vanwege het sluiten van onze winkels en drukte bij PostNL, kan de bezorging van jouw bestelling wat langer duren dan je van ons gewend bent. Wij bieden je nu ook de mogelijkheid om jouw online bestelling op te halen bij onze OPEN-TO-GO drive-thru (Delta 134, Arnhem) of persoonlijk thuis te laten bezorgen met onze OPEN-AT-HOME bezorgservice, in een straal van 32km van Arnhem. Ontdek hier onze nieuwste bezorg-en afhaalservices.

5. Ik ben in het bezit van een €50 euro giftcard. Kan ik deze nog inleveren?

Helaas is het niet mogelijk deze giftcard online in te leveren. Wij hebben ervoor gekozen de termijn waarop je de €50 giftcard kunt inleveren in de winkels te verlengen. Vanaf het moment dat de winkels weer open mogen t/m 1 maart 2021 kun je de giftcard inleveren in de winkel.

6. Ik heb een artikel in de winkel gekocht en wil deze graag ruilen/retourneren, maar de winkels zijn nog gesloten. Hoe kan ik dit nu doen?

Ons advies is om het artikel nog even bij je te houden. Vanaf het moment dat de fysieke winkels weer open mogen heb je de mogelijkheid deze gratis te retourneren of ruilen in onze winkels. 


7. Ik heb een online bestelling geplaatst en wil deze graag ruilen/retourneren, maar de winkels zijn nog gesloten en via het postkantoor betaal ik retourkosten. Hoe kan ik dit nu doen?

Vanaf donderdag 17 december 2020 heb je de mogelijkheid je online bestelling gratis te retourneren via onze OPEN TO GO retourservice. Je kunt langskomen op Delta 134 in Arnhem (dagelijks open van 12.00 tot 17.00 uur*). Je retour wordt na het inleveren bij onze drive-thru snel verwerkt. Lees hier meer over deze service. Woon je niet in de buurt, is ons advies om het artikel nog even bij je te houden. Vanaf het moment dat de fysieke winkels weer open mogen heb je de mogelijkheid deze gratis te retourneren of ruilen in onze winkels. Wil je jouw items toch retourneren via PostNL, dan betaal je hiervoor wel verzendkosten.

 

8. Hoe kan ik de service die jullie in de winkel bieden nu alsnog ontvangen? Ik vind het namelijk moeilijk om online iets te bestellen, omdat ik de kleding graag eerst pas.

Speciaal voor jou staat je eigen personal shopper klaar! Zo kan je met Whatsapp beeldbellen toch nog in onze winkels terecht. Maak jouw beeldbellen afspraak, bestel op afstand én wij bezorgen jouw nieuwe outfit aan huis. Jouw stylebox wordt kosteloos en contactloos thuisbezorgd. Met AfterPay kan je thuis passen en achteraf betalen. Zo hoef je de deur niet uit! Maak hier een afspraak.


Staat je vraag er niet tussen? Bekijk dan eens de volgende veelgestelde vragen.

 

Hygiëne maatregelen bij online bestellingen

Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en de service te bieden die je van ons gewend bent. Bij de verwerking van jouw online aankoop volgen we de richtlijnen vanuit het RIVM en jouw pakket wordt zorgvuldig door ons samengesteld.

  • Onze medewerkers op kantoren en in het magazijn dragen een mondkapje.
  • Onze medewerkers op kantoren en in het magazijn wassen zeer regelmatig hun handen.
  • Bovendien werken we met extra reinigingsmiddelen om voorwerpen zoals handscanners en kratten schoon te houden.
  • Bij bezorging met handtekening voor ontvangst zal de pakketbezorger van PostNL, met jouw toestemming, tekenen voor ontvangst. 
  • De levertijden zijn ongewijzigd en bedragen gemiddeld 1-4 werkdagen*. In verband met drukte bij PostNL en de tijdelijke sluiting van onze winkels, kan de levertijd iets langer zijn dan je van ons gewend bent.