Bezorgen

Let op: wegens drukte kan het zijn dat je pakketje wat langer onderweg is dan je van ons gewend bent.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzending is gratis binnen Nederland bij alle bestellingen vanaf €132,-. Is het bestelbedrag lager, dan zijn de verzend- en verpakkingskosten €3,95 per bestelling. OPEN32 verzendt je bestelling wereldwijd. De specifieke kosten per land vind je hier.

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Voor de verzending van bestellingen werken wij samen met PostNL Pakketservice. Bestellingen worden als pakket verzonden naar het door jou opgegeven afleveradres. Zodra het pakket verzonden is, ontvang je een e-mail met een track&trace link waarmee je het pakket online kunt volgen. Ben je niet thuis op het moment van bezorging? PostNL probeert het pakket de eerstvolgende werkdag nogmaals bij je af te leveren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket afgegeven bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Je kan het pakket daar vanaf de volgende werkdag afhalen. De bezorgdagen van PostNL zijn: dinsdag t/m zaterdag.
Daarnaast bieden wij jou nu ook de mogelijkheid om jouw online bestelling op te halen bij onze OPEN-TO-GO drive-thru (Delta 134, Arnhem) of persoonlijk thuis te laten bezorgen met onze OPEN-AT-HOME bezorgservice, in een straal van 32km van Arnhem. Ontdek hier onze nieuwste bezorg-en afhaalservices.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij doen er alles aan jouw bestelling snel te bezorgen. De levertijd bedraagt gemiddeld: 1-4 werkdagen. Let op: vanwege het sluiten van onze winkels en drukte bij PostNL, kan de bezorging van jouw bestelling wat langer duren dan je van ons gewend bent. Als je meerdere artikelen bestelt, dan geldt altijd de langste levertijd voor de gehele bestelling.

 

Wat is de status van mijn bestelling?

Na het plaatsen van een bestelling, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Zodra je bestelling verwerkt is en verzonden wordt met PostNL, ontvang je een track&trace link per e-mail. Hiermee kun je het pakket online volgen op de website van PostNL. PostNL bezorgt bestellingen op dinsdag t/m zaterdag. Heb je vragen over de status of bezorging van je pakket, neem dan contact op met onze klantenservice via tel. +31(0)26 - 203 09 32 of klantenservice@open32.nl.
Wanneer je een order hebt geplaatst bij onze OPEN-TO-GO krijg je een bericht wanneer je pakketje klaarligt bij de drive-thru. Mocht je gebruik hebben gemaakt van onze andere nieuwe service de OPEN-AT-HOME wordt je pakket binnen 1-4 werkdagen bezorgd. Je ontvangt een bericht zodra het pakket is ingepakt en meegaat met één van onze OPEN32-bezorgers.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Ja, bij stap 3 in het bestelproces is het mogelijk om een ander afleveradres in te vullen. Heb je een online account, dan kan je altijd meerdere afleveradressen opgeven. Is het pakket al verzonden, dan kan je de bezorging alleen wijzigen wanneer je een bericht met een niet-thuis-code ontvangen hebt van PostNL. Deze ontvang je wanneer je niet thuis was bij de eerste bezorgpoging.

 

Is verzending naar het buitenland mogelijk?

Ja, OPEN32 verzendt over de hele wereld. Specifieke kosten per land vind je hier.