Ruilen en retourneren

 

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Ben je niet helemaal tevreden? Je kan een online aankoop altijd retourneren binnen 14 dagen! Maak een afspraak met een winkel bij jou in de buurt om je aankoop te retourneren of retourneer je bestelling per post via PostNL.

Retourneren in onze winkels

Vanaf 3 maart ben je welkom in onze winkels om je aankoop te retourneren. Maak hier een afspraak met een winkel bij jou in de buurt. 

Retourneren per post via PostNL

Woon je niet in de buurt van een winkel of heb je geen tijd? Retourneren is ook mogelijk via PostNL. De retourkosten zijn bij deze retouroptie voor eigen rekening.

  • Bij retourneren via PostNL betaal je alleen de pakketkosten à € 7,25 (standaardverzending tot 10 kg).
  • Breng het pakket inclusief de pak- en retourbon naar een PostNL servicepunt.
  • Het retouradres is Delta 134, 6825 MV, Arnhem.
  • Plak de retoursticker op het pakket.
  • Na ontvangst van de retourzending, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort.
  • Bij een volledige retour ontvang je het aankoopbedrag terug, inclusief de verzendkosten. De retourkosten zijn voor eigen rekening en bedragen € 7,25 (standaardverzending tot 10 kg) binnen Nederland en € 13,00 (standaardverzending tot 2 kg) voor België.

 

Hoe kan ik een artikel ruilen?

Vanaf 3 maart ben je welkom in onze winkels om je aankoop te ruilen. Maak hier een afspraak met een winkel bij jou in de buurt. Ga je liever niet naar onze winkel? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Wat is de retourtermijn voor artikelen?

Je mag de bestelde artikelen altijd passen. Beslis je om te retourneren?

- Retourneer je aankoop binnen 14 dagen via PostNL (hiervoor betaal je wel verzendkosten)
- Kom naar onze winkels (gratis retourneren op afspraak, maak hier je afspraak)

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Wil je retourneren? Bij retourneren gelden een aantal voorwaarden:

  • De ruil- en retourtermijn bedraagt 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
  • Retourneren is op afspraak mogelijk in onze winkels (gratis) en via PostNL (retourkosten voor eigen rekening).
  • Het artikel dient compleet met kaartjes, ongedragen, en onbeschadigd te zijn.
  • Vanuit hygiënisch oogpunt accepteren wij ondermode en mondkapjes niet retour.
  • Het artikel mag niet vermaakt zijn.
  • Je mag het artikel bekijken, beoordelen en/of passen.
  • Bij een complete retour ontvang je het aankoopbedrag terug, inclusief de verzendkosten.
  • Bij retourneren via PostNL zijn de retourkosten à € 7,25 (standaardverzending tot 10 kg) voor eigen rekening.
  • Gekozen voor AfterPay? Indien je nog niet betaald hebt, wordt de factuur aangepast of komt deze te vervallen. Heb je al betaald, dan wordt het bedrag teruggestort door AfterPay.

 

Wat zijn de kosten bij retourneren?

Niet tevreden en je bestelling retourneren? Vanaf 3 maart ben je welkom in onze winkels om je aankoop te gratis te retourneren. Bij retourneren via post betaal je alleen de pakketkosten à € 7,25 (standaardverzending tot 10 kg). Retourneren vanuit België, Duitsland of Luxemburg? De retourkosten bedragen € 13,00. Bij een complete retour ontvang je het aankoopbedrag terug inclusief de verzendkosten. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

 

Moet ik de AfterPay factuur betalen bij een (deel)retour?

Heb je betaald met AfterPay, dan loopt het betalingsverkeer via AfterPay. Bij een retour betaal je enkel het bedrag voor de artikelen die je behoudt.

 

  • Stuur je een gedeelte retour, dan wordt de factuur automatisch door AfterPay aangepast.
  • Retourneer je de complete bestelling en heb je nog niet betaald, dan komt de factuur automatisch te vervallen.
  • Heb je al betaald, dan stort AfterPay het bedrag terug op je bankrekening.
  • Bij een retour blijft de eventuele betalingsverplichting aan AfterPay bestaan.
  • Voor meer informatie of vragen over betaling via digitale acceptgiro, kun je contact opnemen met de klantenservice van AfterPay.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kan de bestelling wijzigen of annuleren, als deze nog niet verstuurd is. Neem voor wijzigingen of annuleren zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via tel. +31(0)26 - 203 09 32 of klantenservice@open32.nl.

In onze webshop heb je altijd bedenktijd! Binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel kan je de koopovereenkomst altijd zonder opgave van redenen ontbinden. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen. Dit valt onder het ontbindingsrecht van onze klant, dat wettelijk bepaald is. Annuleer of retourneer je de volledige bestelling, dan ontvang je het complete aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terug.