Bestellen

 

Online bestellen bij OPEN32

Hoe plaats ik artikelen in mijn winkelmand?

  • Ga naar je favoriete artikel en kies je gewenste kleur + maat
  • Klik op de ‘In winkelmand’ button om je artikel aan de winkelmand toe te voegen

Hoe kan ik artikelen bekijken die ik aan mijn winkelmand heb toegevoegd?

  • Klik rechts bovenin op de winkelmandicoon om al je toegevoegde items te bekijken

Kan ik artikelen in mijn winkelmand wijzigen of verwijderen?

  • Je kunt op de winkelmandpagina artikelen toevoegen, wijzigen of verwijderen

Hoe wijzig ik mijn maat in de winkelmand?

  • Door op wijzigen te klikken kun je de maat wijzigen

Hoe wijzig ik de gekozen kleur in de winkelmand?

  • Door op verder winkelen te klikken kun je jouw favoriete artikel opzoeken en de juiste kleur toevoegen aan de winkelmand. Ga vervolgens naar de winkelmand pagina en verwijder eventueel artikelen die je niet meer wilt bestellen

Hoe verwijder ik een artikel in de winkelmand?

  • Door op het kruisje te klikken kun je een artikel verwijderen

Zijn alle getoonde prijzen inclusief BTW?

  • Alle getoonde prijzen op open32.nl zijn inclusief BTW

Vind ik online op open32.nl het complete aanbod?

  • Online op open32.nl shop je alle artikelen die we in ons distributiecentrum op voorraad hebben liggen. Is jouw favoriete artikel niet meer online verkrijgbaar, dan kan het zijn dat deze nog wel in een OPEN32 winkel ligt. Wil je weten of je het artikel in een OPEN32 winkel bij jou in de buurt voorradig is? Neem dan contact op met de desbetreffende winkel

Komt het artikel, dat online uitverkocht is, nog op voorraad?

  • Heb je een artikel gezien waar je helemaal verliefd op bent geworden, maar is deze niet meer verkrijgbaar in jouw maat? Dan kan het zijn dat deze nog wel in onze winkels te verkrijgen is. Neem contact op met de OPEN32 winkel bij jou in de buurt of geef het artikelnummer door aan onze klantenservice en zij kijken graag met je mee

Hoe verzilver ik een kortingscode?

  • Op de winkelmand pagina hebben wij een kortingscodeveld toegevoegd waar je jouw code kunt invoeren. Klik op korting doorvoeren, zodat de korting verrekend wordt. De korting wordt zichtbaar bij het totaalbedrag

Wat zijn de verzendkosten?

  • Verzending is gratis vanaf €99,95. Is het bestelbedrag lager, dan betaal je € 3,95 verzend- en verpakkingskosten

Hoe kom ik op de betaalpagina?

  • Kies voor ‘Verder naar bestellen’ om naar de betaalpagina te gaan

Welke stappen moet ik doorlopen om mijn bestelling af te rekenen?

  • Nadat je op de winkelmandpagina op “verder naar bestellen” hebt geklikt kom je op de betaalpagina.
  • Op deze pagina moet je een paar kleine stappen doorlopen om je bestelling af te rekenen. Log in met je account of reken af als gast.
  1. Jouw gegevens
    • Vul je adresgegeven in, zodat we weten naar wie en waar wij je pakket naar toe moeten sturen
    • Velden met een sterretje (*) zijn verplicht
  2. Factuuradres
    • Deze gegevens dien je alleen in te vullen als het factuuradres afwijkt van het verzendadres
    • Sla deze stap over als dit niet van toepassing is
    • Velden met een sterretje (*) zijn verplicht
  3. Verzending
    • Kies je verzendmethode
      • Kies uit: PostNL of halen bij een PostNL pick-up point
  4. Betaalmethode
    • Kies je betaalmethode
      • Je kunt kiezen uit: iDeal, Credit Card of achteraf betalen met AfterPay
      • Je betaalt bij ons geen extra kosten voor Achteraf betalen
  5. Overzicht
    • Doe een laatste check of je bestelgegevens kloppen
    • Vink de checkbox “ik ga akkoord met de algemene voorwaarde” aan
    • Klik op “Afrekenen”
    • Gekozen voor iDeal of MasterCard? Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van deze payment provider. Volg daar de verdere instructies.
    • Bij AfterPay wordt de orderinformatie doorgegeven en een gegevenscontrole uitgevoerd.

Ontvang ik een orderbevestiging?

  • Vlak nadat je jouw order hebt geplaatst ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Dit is een samenvatting van jouw order

Waarom heb ik geen orderbevestiging per mail ontvangen?

  • De orderbevestiging kan in je spam/ongewenste inbox terecht zijn gekomen. Check daarom altijd deze inbox of je daar de orderbevestiging kunt vinden. Heb je na een uur nog steeds geen orderbevestiging in je mailbox ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

  • Om je bestelling te annuleren neem je contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 026 – 20 30 932

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

  • Oeps! Het door jou bestelde artikel kunnen wij jammer genoeg niet meer leveren. Het kan voorkomen dat er voorraadverschillen in ons systeem zitten of het artikel voldoet niet aan onze kwaliteitseisen, waardoor wij het artikel niet kunnen leveren. We doen er alles aan om dit te voorkomen.

Waarom is mijn bestelling vertraagd?

  • Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Helaas lukt ons dit niet altijd door bijvoorbeeld vertraging bij onze leverancier. Of het artikel moet uit een OPEN32 winkel komen, waardoor je bestelling een langere route af moet leggen en daarom later bij jou thuis wordt bezorgd.

Hoe weet ik dat mijn pakket is verzonden?

  • Zodra je order klaarligt voor verzending ontvang je een verzendbevestiging met een Track&Trace code, zodat je jouw pakketje kunt volgen. Ga naar de site van PostNL om de status van je pakket te bekijken.

Staat je vraag er niet tussen? Bekijk dan eens alle andere veelgestelde vragen of neem contact op met de klantenservice.