Waarmee kunnen wij je helpen?

Top FAQ

Zijn jullie winkels open?

Wij bieden dé persoonlijke bel- & afhaalservice voor jou aan! Hieronder een overzicht van de services die je kan verwachten van ons:
- Laat je online inspireren & stel je verlanglijstje samen.
- Bel jouw dichtstbijzijnde Open32 winkel & geef jouw lijstje door.
- Wij gaan voor je aan de slag! Hebben wij jouw artikelen op voorraad dan kun je deze dezelfde dag nog ophalen.

Kan ik mijn winkelaankoop ruilen of retourneren in de winkel?

Bestellen, afhalen en retourneren blijft mogelijk in al onze winkels. Wil je zeker weten of jouw favoriete item op voorraad is? Bel met de winkel en reserveer jouw gewenste item.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Ik heb besteld, maar nog niks ontvangen.

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk voor je in te pakken, klaar te leggen of te verzenden. Momenteel is het erg druk. De levertijd kan iets langer zijn dan je van ons gewend bent. Wij hopen op je begrip!

Ik ben in het bezit van een €50 euro giftcard en/of een cadeaubon. Kan ik deze nog inleveren?

De jassen gift card is alleen inwisselbaar in onze winkels. Heb je nog een €50 giftcard? Wij adviseren je om te bellen met jouw favoriete OPEN32 winkel om te bestellen met de ontvangen cadeaubon. Jouw bestelling wordt door onze collega's klaargelegd en kan je ophalen in onze winkel.

MyCard puntensaldo. Kan ik deze nog inleveren?

Jouw gespaarde MyCard punten zijn inwisselbaar bij bestellingen in onze winkels. Reserveer jouw favoriete items telefonisch en wij leggen deze alvast voor je klaar. Op jouw bestelling in de winkel is het mogelijk om jouw gespaarde MyCard punten nog te verzilveren.

Welke hygiëne maatregelen nemen jullie?

Wij doen er alles aan om shoppen zo veilig mogelijk te laten verlopen. In onze winkels, op kantoor en in het logistiek centrum hanteren wij de richtlijnen vanuit het RIVM.

Call & Collect

Hoe plaats ik een bestelling via de winkel?

Wil je een bestelling plaatsen via de winkel en niet online, dan kan je jouw dichtstbijzijnde OPEN32 winkel bellen. Wanneer alles op voorraad is, kan je dezelfde dag je bestelling nog ophalen.

Hoe moet ik dan mijn bestelling betalen?

Je kunt in de winkel gewoon betalen hoe je van ons gewend bent. Ook kan je in de winkel gebruik maken van AfterPay. Zo maak je thuis jouw ideale paskamer!

Hoe kan ik mijn cadeaubon en/of €50,- giftcard inleveren?

Cadeaubonnen en de €50- giftcard kan je nog steeds in de winkels inleveren bij het ophalen van je bestelling.

Wat zijn de openingstijden en dagen van de winkels?

maandag t/m zaterdag van: 09:00 - 17:00, zondag van 10:00 - 17:00 (met uitzondering van feestdagen).

Waar kan ik meer informatie vinden?

Voor meer informatie en winkelinformatie kan je onze service pagina bekijken.

Retourneren

Wat is de retourtermijn voor artikelen?

Twijfel je over je aankoop? Ons retourtermijn is 30 dagen. Je kunt dus in alle rust een beslissing nemen of je het artikel wilt retourneren of houden.

Hoe kan ik een online aankoop ruilen?

Niet tevreden en je bestelling retourneren? In de winkel heb je de mogelijkheid je aankoop gratis te retourneren. Bij retourneren via post betaal je alleen de pakketkosten à € 7,25 (standaardverzending tot 10 kg). Retourneren vanuit een buurland België, Duitsland of Luxemburg? Bekijk hier alle tarieven voor retourneren via het buitenland.

Wat zijn de kosten bij retourneren?

Niet tevreden en je bestelling retourneren? In de winkel heb je de mogelijkheid om je aankoop gratis te retourneren. Bij retourneren via post betaal je alleen de pakketkosten à € 7,25 (standaardverzending tot 10 kg). Retourneren vanuit een buurland België, Duitsland of Luxemburg? Bekijk hier alle tarieven voor retourneren via het buitenland.

Hebben jullie mijn retour ontvangen? Ik heb deze geretourneerd via PostNL.

Wij hopen dat jouw retour snel wordt afgegeven bij ons logistieke centrum. Bij het inleveren van jouw retour, ontvang je een track & trace code. Zie je op de website van PostNL dat jouw pakket netjes bij ons afgeleverd is, dan wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Normaal binnen 5 werkdagen, maar dit kan in deze drukke tijden wat langer duren dan je gewend bent.

Bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending is gratis bij alle bestellingen vanaf €99,95 binnen Nederland. Is het bestelbedrag lager, dan zijn de verzendkosten €3,95 per bestelling. OPEN32 verzend wereldwijd, de specifieke kosten per land vind je hier.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Voorradige artikelen zijn direct leverbaar en daarvoor geldt: voor 16:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Voor overige artikelen bedraagt de gemiddelde levertijd: 1-4 werkdagen. Wanneer je bestelling ons centraal magazijn verlaat krijg je automatisch een mailtje met het track & trace nummer van PostNL.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Wanneer je bestelling ons distributiecentrum verlaat krijg je automatisch een mailtje met het track & trace nummer van PostNL. Via dit nummer kun je jouw pakket volgen op de site van PostNL. 

Ik was niet thuis op het moment dat mijn bestelling werd bezorgd, wat nu?

Ben je niet thuis op het moment van bezorging? PostNL probeert het pakket de eerstvolgende werkdag nogmaals bij je af te leveren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket afgegeven bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Je kan het pakket daar vanaf de volgende werkdag afhalen. De bezorgdagen van PostNL zijn: dinsdag t/m zaterdag.

Vertraging met PostNL

Wij geven op meerdere plekken op onze website aan dat het leveren van je order langer kan duren dan je van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om jouw order zo snel mogelijk te leveren maar door de enorme drukte kan het voorkomen dat jouw pakket vertraging op loopt in ons distributiecentrum of bij een van onze verzendpartners. Zodra jouw order ons distributiecentrum verlaat zal jouw Track & Trace code actief worden en kan je de status van jouw order goed in de gaten houden.

 

Account

Hoe maak ik een account aan?

Heb je nog geen account? Maak er hier een aan. Het enige wat we nodig hebben zijn je adresgegevens, e-mailadres en een zelf gekozen wachtwoord. Je kunt jezelf te allen tijde aanmelden door rechts bovenaan op ‘account’ te klikken.

Ik kan niet met mijn loyalty account inloggen.

Een loyalty account geldt enkel in de winkels. Wil je een loyalty account aanmaken? Dan kan dit in de winkels of via onze klantenservice aangemaakt worden. Een online account kan altijd aangemaakt worden voor online aankopen.

Hoe kan ik mijn MyCard online koppelen?

Met de MyCard profiteer je als klant van vele extra's in onze winkels. Zo spaar je punten bij elke aankoop en heb je geen bon nodig voor het ruilen en retourneren in onze winkels. De MyCard is alleen geldig in onze winkels, waardoor deze niet gekoppeld kan worden aan je online account. Online profiteer je als klant van: gratis verzending vanaf 99.95, gratis retour in onze winkels en speciale online acties.

Bestellen

Wanneer is mijn bestelling definitief geplaatst?

Zodra je betaling is afgerond of het achteraf betaalverzoek is goedgekeurd, word je doorgestuurd naar de bevestigingspagina. Hier staat aangegeven dat je bestelling succesvol is afgerond. Per e-mail ontvang je van ons een orderbevestiging, dit is je digitale kassabon.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Je kan de bestelling wijzigen of annuleren, als deze nog niet verstuurd is. Neem voor wijzigingen of annuleren zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Kijk onderin de pagina om op verschillende manieren contact op te nemen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij OPEN32?

Service, gemak en veiligheid, dat is wat wij belangrijk vinden bij OPEN32. Online bieden wij je verschillende betaalmogelijkheden aan:

  • iDeal (internetbankieren)
  • MasterCard (creditcard)
  • AfterPay (achteraf betalen met digitale acceptgiro)

Ik heb betaald met Afterpay, maar ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ik nog moet betalen.

Helaas kunnen wij niet in het systeem van Afterpay. Neem dan graag zelf contact op met Afterpay. Voor meer informatie of vragen over betaling via digitale acceptgiro kun je contact opnemen met de klantenservice van AfterPay.

Kan ik mijn MyGiftCard/Cadeaubon verzilveren op mijn online aankoop?

De MyGiftCard/Cadeaubon is alleen verkrijgbaar en in te leveren in de fysieke OPEN32 winkels. Voor vragen neem dan contact op met onze klantenservice.

 



Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op via:

Onze klantenservice is bereikbaar tijdens kantooruren: maandag t/m vrijdag: 09.00 - 17.00 uur