COVID19 - meest gestelde vragen

Weliswaar zijn onze fysieke winkels tijdelijk gesloten, maar onze webshop is 24/7 OPEN. We hopen je vanaf 20 januari 2021 weer warm te verwelkomen!


1. Ik heb een artikel achtergelaten in de winkel om te laten maken door de coupeur, maar de winkels zijn tot tenminste 20 januari 2021 gesloten. Hoe kom ik dan alsnog aan dat artikel?

Na de reparatie van het artikel dat je achtergelaten hebt in de winkel, zullen wij contact met je opnemen. We zullen er samen met jou voor zorgen dat je dit artikel vooralsnog zo snel mogelijk gaat ontvangen.

2. Mijn gespaarde MyPoints moesten voor 31 december 2020 ingeleverd worden. Kan ik deze, nu de winkels gesloten zijn, ook online inleveren?

Helaas is het niet mogelijk deze punten online in te leveren. Wij hebben ervoor gekozen het termijn waarop je deze punten kunt inleveren in de winkels te verlengen. Vanaf 20 januari 2021 t/m 1 maart 2021 kun je deze punten inleveren op je aankopen in de winkel.


3. Kan ik online een cadeaukaart kopen en deze online ook verzilveren?

De MyGiftCard/Cadeaubon is helaas alleen verkrijgbaar en te verzilveren in de fysieke OPEN32 winkels. Vanaf 20 januari 2021 is er weer de mogelijkheid om deze te verzilveren in de winkel.

4. Verandert er wat aan de bezorgservice en hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

De medewerkers van PostNL houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Bekijk hier alle maatregelen die PostNL hanteert. Vanwege het sluiten van onze winkels en drukte bij PostNL, kan de bezorging van jouw bestelling wat langer duren dan je van ons gewend bent. Naast PostNL zijn we op zoek naar nieuwe mogelijkheden, zoals een ophaal- of bezorgservice voor online bestellingen. We hopen je hierover zo spoedig mogelijk te informeren.

5. Ik heb een artikel in de winkel gekocht en wil deze graag ruilen/retourneren, maar de winkels zijn tot tenminste 20 januari 2021 gesloten. Hoe kan ik dit nu doen?

Ons advies is om het artikel nog even bij je te houden. Je hebt vanaf 20 januari 2021 weer de mogelijkheid deze gratis te retourneren of ruilen in onze winkels. 


6. Ik heb een online bestelling geplaatst en wil deze graag ruilen/retourneren, maar de winkels zijn tot tenminste 20 januari 2021 gesloten en via het postkantoor betaal ik retourkosten. Hoe kan ik dit nu doen?

Ons advies is om het artikel nog even bij je te houden. Je hebt vanaf 20 januari 2021 weer de mogelijkheid deze gratis te retourneren of ruilen in onze winkels. 

7. Hoe kan ik de service die jullie in de winkel bieden nu alsnog ontvangen? Ik vind het namelijk moeilijk om online iets te bestellen, omdat ik de kleding graag eerst pas.

Speciaal voor jou staat je eigen personal shopper klaar! Zo kan je met Whatsapp videobellen toch nog in onze winkels terecht. Maak jouw videobel afspraak, bestel op afstand én wij bezorgen jouw nieuwe outfit aan huis. Jouw stylebox wordt kosteloos en contactloos thuisbezorgd. Met AfterPay kan je thuis passen en achteraf betalen. Zo hoef je de deur niet uit! Maak hier een afspraak.


Staat je vraag er niet tussen? Bekijk dan eens de volgende veelgestelde vragen.